keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Räjähdysvaara

Saatiin sitten eilen oikein kunnon matsi aikaiseksi tästä minun puhelimeenvastaamisestani... Isäntä taipui soittamaan minulle illalla, kun olin kaverini luona ja ilmoitti lähtevänsä oman kaverinsa kanssa kaljalle. Eihän siinä, menköön vaan. Lähdin sitten itsekin parille siiderille lähikuppilaan ja iltahan hurahti siinä mukavasti kaverin kanssa turistessa. Jossain vaiheessa Isäntä oli sitten taas soittanut minulle ja minähän en TIETENKÄÄN kuullut sitä. Huomasin puhelun ja soitin takaisin ja silloin HÄN ei vastaa. No kohta hän oli soittanut uudestaan ja minä en EDELLEENKÄÄN kuullut sitä. No, sitten soitin hänelle kohta uudestaan ja sitten repesi helvetti... Huuto oli niin kova, ettei kännykkää sietänyt pitää korvalla... Minä en kuulemma halua puhua hänen kanssaan, kun olen kapakassa ja olen piittaamaton ihminen, kun en tajua pitää puhelinta hollilla ja minulla on asenneongelma jnejne...Kaahotus jatkui varmaan vartin ilman, että ehdin sanoa kissaa väliin. No, minäpä tietenkin hermostuin myös, koska mielestäni tässä TAAS haukutaan syytöntä. Sitten huudettiin ja huudettiin ja mesottiin, niin, että naapuritkin varmasti kuulivat sekä Kotikaupungissa että Opiskelukaupungissa, että Pariskunta tappelee...

No, Isäntä sitten lopetti puhelun lopulta. Meni ehkä 15 minuuttia, kun tuli anteeksipyyntö ja rakastanrakastan -viesti... Tänä aamuna, kun soitin hänelle, niin hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. No, ollaan sitten niin, mutta toivottavasti tämä ei uusiudu. Omasta mielestäni perustelin kyllä aika hyvin, miksi laukussa olevaa (jossa minun puhelimeni on) puhelinta ei kuule niin hyvin kuin jos se on farkun taskussa (niin kuin Isännän puhelin on) ja siinä on vissi ero, että minä EN ole kännykän orja, niin että pitäisin sitä aina pöydällä ja kanniskelisin sitä joka paikkaan, en edes töissä, mistä saan sitten aina välillä kuullakin... No, rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Äsken laitoin viestin, että olen menossa viikkovisaan ja minut saa kiinni vasta klo 21.00, joten jos sitä ennen soittaa niin soitelkoon ihan rauhassa. NIIN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti